Wednesday, January 6, 2010

Meleg paradicsom consommé

Nos, senkinek a világon nem kellene paradicsom consommét készíteni télen. Persze lehet arról tanakodnii, hogy jó lesz a konzerv is, de én ennek nem kívánok része lenni. Akkor miért volt ez a karácsonyi menü második fogása? A magyarazat egyszerű! Amikor elkészítettem novemberben az utolsó adag paradicsomból az első consommé-mat, akkor áradoztam anyukámnak róla egy sort. Ő pedig nagyon kíváncsi lett és kérte, hogy csináljak majd neki is. Gondoltam ünnepek alatt úgyis jönni fognak, így lefagyasztottam egy adagot. Hát így került ez a leves a karácsonyi asztalra, Beatbull ricotta-parmezán knédlijével tálalva.


Hozzávalók:
100 g ricotta
30 g parmezán
1,5-2 ek liszt
1 tojássárgája
2 ek zsemlemorzsa
szerecsendió
só, bors

Reszeljük le a parmezánt és keverjük össze a ricottával, liszttel, tojássárgájával és a zsemlemorzsával. Ízesítsük sóval, szerencsendióval és frissen őrölt borssal. Nedves kézzel formázzunk pici golyókat és főzzük meg vízben. Akkor van kész ha úszik a víz felszínén.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...