Tuesday, December 15, 2009

A harmadik!

A harmadik étel, amit elkészítettem a már említett Gordon Ramsay Háromcsillagos séf című könyvéből: butternut squash velouté vargányával, parmezánropógóssal és gombás és fehér szarvasgombás tortellinivel.


Pusztán azért esett erre a választásom, mert a butternut squash, amit még szeptemberben vettem, még mindig arra várt, hogy megfőzzem. Voltak ugyan terveim vele, de egyiket sem valósítottam meg. Mint ahogy a másik ételhez, ehhez sem tudtam minden hozzávalót megvásárolni: a fehér szarvasgomba helyett helyett szarvasgomba pasztát használtam, a jakabkagylót kihagytam, igen jól gondoljátok,a túlhalászat problémája miatt. Viszont remek alakolom volt arra, hogy kipróbáljam a zöldség alaplevet. Egy kicsit féltem, hogy az ánizs túl sok lesz, de nem volt erős és szépen kiegészítette a
velouté-t. Mellesleg, ezek voltak életem első tortellini-jei, de azt hiszem még van mit gyakorolnom!


Ez a butternut squash velouté mindenképpen újra el fog készülni a következő tökszezon alkalmával!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...